آغاز طرح پوشش بیمه تامین‌اجتماعی ویژه دانشجویان در استان بوشهر

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از آغاز طرح پوشش بیمه تامین‌اجتماعی ویژه دانشجویان این استان در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل ازایرنا، محمد جواد بازدرهوا با اعلام این مطلب گفت: دانشجویان مانند بسیاری از اقشار جامعه می‌توانند تحت پوشش تامین‌اجتماعی قرار گیرند و در طول دوران تحصیل نیز برای خود سوابق بیمه‌ای ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه طرح بیمه دانشجویان یکی از زیرمجموعه‌های «طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی» بوده و در ردیف بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد محسوب می‌شود افزود: در این طرح دانشجویان در بازه سنی ۱۸ الی ۵۰ سال می‌توانند از طریق وب‌سایت سازمان و بدون مراجعه به شعب از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

بازدرهوا ادامه داد: بیمه دانشجویی در سه طرح ۱۲، ۱۴ و ۱۸ درصد بوده و پس از ثبت‌نام، حق‌بیمه هر ماه حداکثر تا پایان دو ماه بعد توسط دانشجویان قابل پرداخت است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: در نخستین مرحله از طرح بیمه دانشجویان استان بوشهر، ۸۱۶ نفر در این طرح مشارکت کردند که انتظار می رود با توجه به مزیت‌های بالای این طرح شاهد استقبال بیشتر دانشجویان باشیم.

بازدرهوا افزود: در ارتباط با دور جدید طرح بیمه دانشجویان، دانشجویان جدید ورودی امسال می‌توانند با آغاز تحصیل در دانشگاه مدنظر خود از این طرح استفاده کنند.

کد خبر: 63692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =