عضویت افتخاری مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین در جمعیت هلال احمر

همزمان با هفته هلال احمر، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین طی بازدید از مجموعه جمعیت هلال احمر استان، به عضویت افتخاری این مجموعه درآمد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان قزوین، حمید کوزه‌گرها در این نشست به جمعیت ۶۷ درصدی تحت پوشش استان قزوین اشاره کرد و گفت: همراهی مجموعه همکاران تامین‌اجتماعی استان قزوین را با جمعیت هلال احمر در راستای عضویت و ارایه خدمات بهینه به جامعه هدف آن اعلام می‌کنیم.

وی در ادامه به پرداخت ماهانه ۷۶۰ میلیارد تومان به ۸۸ هزار خانوار مستمری‌بگیر اشاره کرد و افزود: برای اخذ رضایت حداکثری مخاطبین و عدم تاخیر در پرداختی‌ها، بصورت متمرکز از سوی سازمان حمایت می‌شویم تا برخی مراکز استان‌ها از عهده تعهدات و خدمات خود برآمده و رضایت اخذ شود.

کوزه‌گرها در ادامه ۴۲ خدمت غیرحضوری و الکترونیکی سازمان را تبیین نموده و بیمه فراگیر خانواده ایرانی را نیز ویژه زنان خانه دار و دانشجویان از اهداف عالیه در مسیر تعمیم و توسعه پوشش بیمه‌ای عنوان کرد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین درباره ورود مجموعه همکاران استان و همچنین مجامع کارگری و کارفرمایی به عنوان عضو افتخاری جمعیت هلال احمر استان اعلام آمادگی کرد تا در این مجامع از آموزش‌های لازم متخصصین جمعیت با این هدف بهره لازم برده شود.

کد خبر: 60059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =