تقدیر از کارکنان بخش خدمات و تاسیسات بیمارستان تامین‌اجتماعی شهید آیت الله بهشتی شیراز

همزمان با هفته کار و کارگر آیین تقدیر و تجلیل از پرسنل خدمات و تاسیسات بیمارستان شهید آیت الله دکتر بهشتی شیراز به همت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس، این مراسم با حضور مدیرکل و مدیردرمان تامین اجتماعی استان فارس، ریاست تشکیلات خانه کارگر استان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان، مسئول سازمان بسیج کارگری کارخانجات سپاه فجر استان و جمعی دیگر از مقامات مسئول در بیمارستان شهید آیت الله دکتر بهشتی برگزار شد. در این مراسم مدیردرمان تامین اجتماعی استان فارس از تلاش یکایک کارکنان بیمارستان و درمانگاه‌های تامین اجتماعی قدردانی کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان فارس با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته کار و کارگر گفت: نقش کارکنان بخش خدمات و تاسیسات بیمارستان در ارتقا سلامت جامعه بسیار تاثیرگذار است و اداره بیمارستان بدون آنها امکان‌پذیر نیست.

بهرام حسن شاهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: رکن اساسی تولید را کارگران تشکیل می‌دهند و در حوزه بیمارستانی نیز بیشترین زحمات از سوی کارکنان بخش خدمات و تاسیسات ارائه می شود.

وی خدمت در بخش بیمارستانی را مصداق عبادت به درگاه پروردگار متعال دانست و افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس همواره گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات کارکنان دارد و حل دغدغه‌های کارکنان بخش خدمات و تاسیسات بیمارستان در اولویت داشته و قدردان تلاش‌های آنها هستیم.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان فارس بیان کرد: در بخش تاسیسات و خدمات بیمارستان افرادی با تحصیلات عالی دانشگاهی وجود دارند که سطح سواد آنها از متوسط جامعه بالاتر است و در تلاش هستیم تا ارائه خدمات به آنها را ارتقا دهیم.

در ادامه این مراسم مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس گفت: تعالی و استقلال کشور در دستان شریف کارگران است.

ایرج نادری با تبریک به‌مناسبت فرارسیدن هفته کار و کارگر از تلاش‌های کارکنان بخش خدمات و تاسیسات بیمارستان شهید آیت الله دکتر بهشتی قدردانی کرد و افزود: در دین مبین اسلام حق و حقوق کارگران مورد تاکید قرار گرفته و در قوانین جمهوری اسلامی نیز بر پاسداشت آنها تاکید ویژه ای شده است.

وی با بیان اینکه ماهیت سازمان تامین اجتماعی بر مبنای سه جانبه‌گرایی مدیریت می‌شود و یکی از مهمترین اضلاع آن را کارگران تشکیل می‌دهند گفت: در استان فارس حوزه‌های مربوط به کارگری از هماهنگی و تعامل خوبی برخوردار هستند و علیرغم پاره‌ای از اختلاف نظرهایی که وجود دارد، همکاری‌های مدونی در جهت غلبه بر مشکلات شکل گرفته است.

نادری افزود: سازمان تامین اجتماعی در استان فارس دارای ۳۷ شعبه است که به ۵۱ درصد از جمعیت استان ارائه خدمات می‌کنند.

کد خبر: 70204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =