غبارروبی گلزار شهدا توسط مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی زنجان

مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی زنجان با حضور در مزار شهدای دوران دفاع مقدس آمادگی خویش را برای تداوم راه خمینی کبیر(ره)، یاد و خاطره شهدای سرافراز کارگر، پاسداری از سنگر تولید و اقتصاد میهن اسلامی و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت اعلام کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی استان زنجان، معاونان و جمعی از روسای دارات ستادی در چهارمین روز از هفته کار و کارگر با غبارروبی و گلباران مزار شهدای گلگون کفن دوران دفاع مقدس، آمادگی خویش را برای تداوم راه خمینی کبیر (ره)، یاد و خاطره شهدای سرافراز کارگر، پاسداری از سنگر تولید و اقتصاد میهن اسلامی و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت اعلام کردند.

عباس جراحی علمداری مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان در این مراسم گفت: یکایک ما باید با الگوپذیری از شهدای والامقام ، خدمتگذاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذاری نکنیم.

وی افزود: کارگران قشر زحمتکش و متعهد جامعه هستند که علیرغم مشکلات فراوان معیشتی و رفاهی همچنان استوار و با صلابت در محور اصلی تولید مشغول هستند. بر ما وظیفه است تا تلاش کنیم بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در اختیار این قشر زحمت کش قراردهیم.

کد خبر: 70196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =