برگزاری هفتمین نشست منطقه‌ای مدیران درمان تامین اجتماعی شمالغرب کشور

هفتمین نشست منطقه‌ای مدیران درمان تامین اجتماعی شمالغرب کشور در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، در این نشست که پیرو جلسه مدیرعامل سازمان با دبیران مناطق مدیریت‌های درمان تامین اجتماعی سراسر کشور و با حضور استان‌های زنجان، اردبیل، کردستان، گیلان، آذربایجان‌ غربی و شرقی برگزار شد، مهدی ناقوسی، مدیرکل درمان مستقیم سازمان ضمن تبیین مطالبات تامین اجتماعی از مراکز تحت پوشش وزارت بهداشت از بابت هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج، طرح پزشک خانواده و اجرای تعرفه پرستاری خواستار تشکیل جلسات موثر با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها برای تعامل سازنده و رفع مسائل موجود شد.

وی با اشاره به مطالبات دو طرفه وزارت بهداشت و سازمان تامین‌اجتماعی بیان کرد: بیمارستان‌های تامین اجتماعی در دوران کرونا به‌عنوان معین بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی عملکرد چشمگیری داشتند و موجبات رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و مراجعان را فراهم آوردند و این مورد نیز از مطالبات سازمان از وزارت بهداشت است.

ناقوسی با اعلام رشد ۶۰ درصدی پرداخت‌های صورت‌حساب های طرف قرارداد در دو سال اخیر؛ خواستار شفاف‌سازی و تبیین وضعیت موجود در جلسات استانی برای استیفای حقوق سازمان تامین‌اجتماعی شد.

در ادامۀ این نشست مدیران درمان تامین اجتماعی شمالغرب کشور ضمن تشریح عملکرد واحدهای ذیربط؛ چالش‌های موجود و راهکارهای برون رفت را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.

کد خبر: 70186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =