به گزارش آتیه آنلاین از سازمان تامین اجتماعی، محمد اسدی اظهار داشت: خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی موجب رفع بسیاری از مشکلات و دغدغههای مردم میشود و یکی از خواستههای همیشگی جامعه کاهش معطلی مردم در شعب و کارگزاریهای تأمین اجتماعی است.
وی با بیان اینکه بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان بایستی برای دریافت خدمات مختلف تأمین اجتماعی مراجعات متعددی به شعب و کارگزاریهای این سازمان داشته باشند، افزود: تأمین اجتماعی از ارگانهایی است که مردم به صورت مداوم با آن ارتباط دارند و توسعه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی با استقبال جامعه مواجه شده است.
اسدی با بیان اینکه طرح ۳۰۷۰ سازمان تأمین اجتماعی طی ماههای اخیر زمینه ساز ایجاد تحول اساسی در خدمات غیرحضوری شده است، گفت: این طرح بزرگ درنهایت موجب ارائه ۳۰ خدمت غیرحضوری میشود و در نتیجه این کار ۷۰ میلیون مراجعه سالیانه به شعب و کارگزاریها کاسته میشود.
وی ادامه داد: طرح ۳۰۷۰ نیز همچون هر کار تازه دیگری ممکن است در ابتدا با مسائل و کاستیهایی همراه باشد اما با توجه به عزم و اراده مدیریت و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی موفقیت این طرح و تحقق اهداف تعیین شده قطعی خواهد بود.
نظر شما