ارتقای خدمات پاراکلینیکی مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه

در راستای ارتقای کیفیت خدمات درمانی، نشست هم‌اندیشی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با رؤسای مراکز درمانی تابعه برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، از جمله محورهای این نشست، ساماندهی پزشکان آنکال و رسیدگی به بیماران اورژانسی و غیر اورژانسی بود. میثم حجتی پور، مدیر درمان استان با تأکید بر لزوم تفکیک خدمات اورژانسی از غیر اورژانسی، خواستار بهینه‌سازی زمان و کیفیت پاسخ‌گویی به بیماران شد.

حجتی پور همچنین به مشکلاتی درباره نظام پرداخت به پزشکان، ویزیت‌های ICU و تخت‌های CCU اشاره و بیان کرد: به منظور رفع کمبود نیروی انسانی، مکاتباتی با دانشگاه علوم پزشکی درباره بهره‌گیری از نیروهای طرحی در دستور کار قرار گیرد.

بررسی فرآیندهای کلینیک بیهوشی، فعال‌سازی اتاق‌های عمل در شیفت عصر و بازنگری در شیفت‌های کاری کارکنان اتاق عمل نیز از دیگر موضوعات مطروحه در این نشست بود.

در حوزه تجهیزات و خدمات پاراکلینیک، خرید لنز چشمی، توسعه خدمات سونوگرافی و برنامه‌ریزی برای کاهش ازدحام مراجعین با استفاده بهینه از کیوسک‌های نوبت‌دهی در دستور کار قرار گرفت.

بازنگری در فعالیت آزمایشگاه‌های مراکز ملکی و فراهم کردن امکان انجام آزمایشات تیروئید و بیماران دیابتی نیز از دیگر موارد مطرح‌شده بود. همچنین بر لزوم افزایش تعامل و هماهنگی با مراکز درمانی طرف قرارداد تأکید شد تا روند درمان بیماران با سهولت بیشتری انجام گیرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه در پایان، با تأکید بر لزوم همدلی و همکاری مجموعه درمان، ابراز امیدواری کرد که با اجرای این برنامه‌ها، سطح رضایتمندی بیماران به میزان قابل‌توجهی افزایش یابد.

کد خبر: 79770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =