به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی، سعید صدرمنش با بیان اینکه بازخورد نتایج ارزیابی مدیریت درمان استانها که توسط ستاد مرکزی انجام می شود یکی از راه های شناخت نقاط ضعف و قوت در ارائه بهتر خدمات است، گفت: با تجزیه و تحلیل تخصصی این نتایج می توان در راستای کسب رضایتمندی بیشتر جامعه هدف ۳۷ درصدی بیمهشده استان گام برداشت.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی افزود: ارائه خدمت به قشر عظیمی از جامعه کار و تولید کشور که چرخه اقتصاد با دستان توانمند آنان می چرخد و همچنین بازنشستگانی که سالیانی از عمر گرانبهای خود را وقف خدمت به این مرز و بوم کردهاند، از افتخارات است ، لذا این فرصت را غنیمت شمرده و در راستای ارتقای خدمات و کسب رضایتمندی بیشتر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی بیان کرد: با همت، تلاش و همدلی کلیه همکاران توانستیم در بین مدیریت درمانهای سراسر کشور، رتبه دوم حوزه شاخصهای انگیزشی را کسب کنیم که از یکایک همکاران پرتلاشم نهایت تشکر و قدردانی را دارم.
نظر شما