پاسخگویی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان به مکالمات مردمی در سامانه سامد‍‍‍‍

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان بصورت برخط از طریق سامانه ۱۱۱ (سامد) پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مردمی بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، به منظور رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات تعاونی‌های استان، محمد آشوری، استاندار هرمزگان به همراه مجتبی معین وزیری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکشنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۳ با حضور در مرکز سامد (۱۱۱) پاسخگوی مردم استان و درخواست‌های مرتبط با حوزه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود و تماس‌های شهروندان در قالب درخواست‌، پیشنهاد، گزارش و شکایات را به صورت مستقیم پاسخ داد.

استاندار هرمزگان، به‌منظور پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات مطرح شده از سوی مردم استان درباره مسکن روستایی، راه‌های استان و تعاونی های زیرمجموعه اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی، به ۳۱ مورد تماس تلفنی هم استانی‌ها پاسخ داد و به صورت آنی از طریق مدیران حاضر در سامد موضوعات را پیگیری و دستورات لازم را صادر کرد.

در ادامه این نشست که یک ساعت به طول انجامید، تعدادی از هم استانی‌ها در تماس با شماره ۱۱۱ مسائل و مشکلات تعاونی‌های استان را به صورت مستقیم با مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مطرح کردند.

کد خبر: 77080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =