به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی، جواد یزدانی در این باره گفت: سازمان تامین اجتماعی بهعنوان بزرگترین سازمان ارائه دهنده خدمات بیمه های اجتماعی موضوع رضایتمندی و ارتقا سطح خدمات رسانی را اولویت اصلی خود می داند و در این راستا تمام تلاش و توان خود را بکار میگیرد.
وی افزود: یکی از ابزارهای فراهم کردن رضایتمندی در بین مخاطبین، موضوع پیگیری و نظارت بر نحوه خدمات رسانی در واحدهای اجرایی است.
یزدانی بیان کرد: خوشبختانه کارکنان سازمان تامین اجتماعی جزو سالمترین و کوشاترین کارکنان دولت هستند و در ارائه خدمات به جامعه محترم مخاطبین سازمان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمیکنند.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در این برنامه از تمامی واحدهای شعبه بازدید و از نزدیک با کارکنان و مخاطبین گفتگو کرد.
بیش از ۵۴ هزار نفر از جمعیت شهرستان اسفراین تحت پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.
نظر شما