کسب رتبه نخست کشوری اداره کل تامین اجتماعی قم در ارزیابی عملکرد

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: این اداره کل در راستای ارتقای شاخص‌های عملکردی و بهبود وضعیت پیاده‌سازی دولت الکترونیک، رتبه نخست را در سطح کشور در سه ماهه دوم ۱۴۰۳ کسب کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی موسوی مدنی در جلسه شورای اداری تامین اجتماعی استان که با حضور معاونان، روسای شعب و روسای ادارات در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد با تبریک هفته بسیج، داشتن روحیه جهادی و حضور در عرصه‌های محتلف را نشان از مردمی بودن این شجره طیبه خواند و افزود: حوزه بسیج در سازمان تامین اجتماعی اقدامات فرهنگی جهادی خوب و موثری برای اقشار مختلف مردم انجام داده و در عمل ثابت کرده است که بسیج با مردم و برای مردم است.

وی منابع انسانی کارآمد را مهمترین سرمایه هر سازمان توصیف و بیان کرد: برنامه‌ریزی برای آموزش مداوم و منظم کارکنان این سازمان به منظور ارائه خدمت بی منت و به روز به مردم و مخاطبان لازم و ضروری است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم انجام دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدا را از برنامه‌های خوب فرهنگی اجتماعی این سازمان عنوان کرد و گفت: مدیران و کارکنان تامین اجتماعی قم با حضور منظم در منازل شهدا و دیدار با خانواده‌های آنان درس ایثار و فداکاری می‌آموزند و دعای خیر این خانواده‌ها بدون شک چراغ راه خدمتگزاران به نظام اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به انجام ارزیابی‌های منظم و کارشناسی فصلی سازمان تامین اجتماعی از ادارات کل استانی بیان کرد: این بررسی عملکرد در ۹ حوزه فنی و تخصصی و با توجه به شاخص‌های اعلامی توسط کارشناسان ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی صورت می پذیرد.

موسوی مدنی با تجلیل از تلاش همکاران در کسب این موفقیت و ارتقای جایگاه استان در سطح کشوری گفت: با بررسی کارشناسی نقاط قوت و ضعف در حوزه های عملکردی و با اتخاذ روش‌های اصولی و مبتنی بر کار کارشناسی به تقویت نقاط قوت پرداخته و با احصاء مسائل و مشکلات مطرح شده به عنوان نقاط ضعف، راهکارهای لازم برای رفع آنها هم تدبیر خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با بیان اینکه در حوزه معاونت‌های تخصصی منابع و تعهدات بیمه‌ای و همچنین معاونت توسعه مدیریت، این اداره کل توانست با بهبود روش‌ها و اصلاح فرایندهای خدمت‌رسانی در مجموع به رتبه اول کشوری دست یابد، بیان کرد: ۴ شاخص تحقق وصولی، کنترل و نظارت بر تعهدات بلند مدت، ساماندهی و نظارت بر بیمه‌شدگان خاص و همچنین ارتقای خدمات الکترونیک و سرویس‌های غیرحضوری به همراه سایر شاخص‌های عمومی ملاک ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی قم توسط سازمان مرکزی بود که امتیاز ۹۹ از ۱۰۰ به استان قم اختصاص پیدا کرد.

موسوی مدنی با تقدیر از عملکرد ادارات فناوری اطلاعات‌، حراست و روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی قم گفت: این ادارات تخصصی در بررسی عملکرد خود در سه ماهه دوم امسال نیز همانند سه ماهه نخست ۱۴۰۳، موفقیت چشمگیری داشته و توانستند با کسب امتیاز کامل ۱۰۰، رتبه‌های نخست کشوری در حوزه های تخصصی خود را کسب کنند.

وی با تاکید بر انجام بازدیدهای نظارتی منظم از شعب و بررسی میدانی فرایندهای خدمت رسانی به مردم گفت: در راستای ایفای حقوق شهروندی، عوامل احتمالی نارضایتی مردم از نحوه خدمت‌رسانی، جمع آوری و تصمیم لازم برای کاهش و یا رفع موانع اتخاذ خواهد شد.

اداره کل تامین اجتماعی قم با ۴ شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج کارگزاری رسمی به بیش از ۸۶۶ هزار بیمه شده زیرپوشش خود خدمات مختلف بیمه‌ای ارائه می‌کند.

کد خبر: 76301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =