به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، امیر عباس جراحی علمداری گفت: در راستای اجرای دستور اداری مدیرکل اداره ارتباطات مردمی سازمان با هدف تسهیل امر خدمترسانی و فراهم کردن بستر و زمینه تعامل بیشتر و بهتر با مخاطبان، میزخدمت هفتگی بصورت مستمر در مراکز درمانی(در شهرهای زنجان، ابهر ،خرمدره وخدابنده) برگزار و مشکلات و مسائل بیمهشدگان مطرح شد.
وی افزود: بیمهشدگان و مردم ولایتمدار استان میتوانند مسائل و مشکلات خود را به بصورت مستقیم عنوان و پیگیر پاسخ نهایی خود باشند.
نظر شما