نشست تعاملی مدیرکل تأمین اجتماعی و مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان کرمانشاه

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سهولت دسترسی مخاطبان اعم از بیمه‌شدگان، کارفرمایان، مستمری‌بگیران و ... در دستور کار سازمان قرار داشته و خوشبختانه امروزه ۶۰ خدمت اصلی تأمین اجتماعی در بستر سامانه غیرحضوری سازمان به آدرس es.tamin.ir در دسترس عموم قرار دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه، پیش از ظهر روز شنبه و به منظور توسعه تعامل و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی، اسکندر کاکایی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان به همراه تیمور صفری مهر، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و روسای ادارات مالی و روابط عمومی و امور فرهنگی با حضور در محل سرپرستی بانک رفاه کارگران استان با هوشنگ حقیقی پاک، مدیر امور شعب این بانک دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه ضمن تبریک انتصاب حقیقی پاک به سمت مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان کرمانشاه، برای وی آرزوی توفیق کرد.

کاکایی با اشاره به تعامل خوب اداره کل استان و بانک رفاه در سنوات قبل گفت: مجموعه بانک رفاه و پرسنل پرتلاش آن در استان همواره با تعاملی سازنده با سازمان تأمین اجتماعی و شرکای اجتماعی آن سعی در برطرف کردن مشکلات مخاطبان داشته‌اند بطوریکه در زمان مدیریت دوست و برادر خوب آقای طولابی که جا دارد برای وی نیز در سمت جدید به‌عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک رفاه استان مرکزی آرزوی موفقیت کنیم، علیرغم محدودیت‌ها همواره در راستای حل مسائل و مشکلات جامعه مخاطب تأمین اجتماعی اعم از کارکنان، بیمه شدگان، مستمری بگیران و ... گام برداشته‌اند.

وی افزود: بانک رفاه از خانواده سازمان تأمین اجتماعی است و هیچ گاه آن را از سازمان جدا ندانسته‌ایم و امیدواریم بتوانیم به شرکای اجتماعی خود بهترین خدمات را ارائه دهیم و همواره شاهد پیشرفت ها و موفقیت های این بانک باشیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: وجود مدیری با سابقه مدیریتی موفق در رأس بانک رفاه کارگران استان مایه دلگرمی برای مخاطبان است و با نگاهی به رزومه کاری و مدیریتی حقیقی پاک می توان به روزهای خوب در آینده امیدوار بود و آمادگی داریم با بهره گیری از تمام توان خود در راستای موفقیت ایشان و بانک رفاه اقدام کنیم.

وی به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر جمعیتی حدود ۸۲۰ هزار نفر و معادل ۴۰ درصد جمعیت کل استان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند و سعی داریم با اجرای طرح‌های جذب بیمه‌ای همچون فرهنگسازی کارفرمایان و ممانعت از فرار بیمه ای در حوزه بیمه اجباری و همچنین بیمه فراگیر خانواده ایرانی نسبت به توسعه پوشش بیمه ای و بهره‌مندی آحاد جامعه از مزایای قانونی سازمان تأمین اجتماعی اقدام کنیم.

کاکایی سهولت دسترسی مخاطبان به خدمات را امری مهم دانست و بیان کرد: توسعه بستر اینترنتی و غیرحضوری در راستای دولت الکترونیک و سهولت دسترسی مخاطبان اعم از بیمه‌شدگان، کارفرمایان، مستمری بگیران و ... در دستور کار سازمان قرار داشته و خوشبختانه امروزه ۶۰ خدمت اصلی تأمین اجتماعی در بستر سامانه غیرحضوری سازمان به آدرس es.tamin.ir در دسترس عموم قرار دارد و مفتخریم بعنوان سازمانی پیشرو در امر دولت الکترونیک خدمات متنوع خود را ارائه دهیم لذا با وجود تمام اقدامات ضروری است با تعامل بیش از پیش و با هدف رضایتمندی مخاطبین، اموری در دستور کار قرار گیرد تا این عزیزان بدون محدودیت و در سریع ترین زمان ممکن مسائل بیمه ای خود را پیگیری و انجام دهند لذا توسعه زیرساخت های بانک رفاه در استان به منظور پوشش مخاطبان سازمان به ویژه در شهرستان دالاهو و بخش ماهیدشت مورد انتظار است.

در ادامه این دیدار مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان کرمانشاه ضمن خوشامدگویی به مهمانان گفت: بانک رفاه و سازمان تأمین اجتماعی از یک خانواده هستند و همه تلاش های ما در مجموعه بانک در راستای نیل به اهداف مشترک است.

هوشنگ حقیقی پاک افزود: از دیرباز روابط تأمین اجتماعی و بانک رفاه در استان کرمانشاه خوب و سازنده بوده و این ارتباط خوب عاملی برای ارائه خدمت بهتر به شرکا شده است و امید است این ارتباط روز به روز تقویت شود.

وی در ادامه به زمینه‌ها و خدمات جدید بانک رفاه اشاره کرد و گفت: طرح الماس بانک رفاه زمینه مناسبی برای بهره‌مندی پرسنل، کلیه مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی از خدمات رفاهی است و در صورت موافقت مجموعه ستاد مرکزی سازمان تأمین اجتماعی موجبات جلب رضایت آنان را فراهم خواهد ساخت.

حقیقی پاک بیان کرد: حوزه های اطلاع‌رسانی می‌توانند در رابطه با آگاهی بخشی خدمات و طرح های موجود نقش بسزایی را ایفا کنند و پیشنهاد می‌شود روابط عمومی‌های دو طرف با ارتقای تعاملات فی مابین در این راستا اقدام کنند.

مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان کرمانشاه همچنین با اشاره لزوم بروزرسانی تجهیزات بانکی در واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی افزود: در اسرع وقت مشکلات مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با امور بانکی را برطرف خواهیم کرد.

کد خبر: 75731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =