بهره‌مندی یک چهارم مخاطبین تامین اجتماعی گیلان از خدمات شعب غرب استان

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در بازدید از شعبه تالش، برخی ویژگی‌های شغلی و فعالیت‌های اقتصادی خاص در منطقه غرب استان را سبب وجوه تمایز و لزوم شکل‌گیری انتظارات و نیازسنجی بومی دانسته و بر الزام اتخاذ رویکردهای مناسب برای ساماندهی امور حسب ضروریات موجود تاکید کرد .

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی در بازدید از شعبه تالش و نشست منطقه‌ای واحدهای تابعه غرب استان با اشاره به وجود فعالیت‌های اقتصادی و مشاغلی از قبیل قالیبافی، پالت‌سازی‌ها، سردخانه‌ها، باغ‌های میوه و ... در حوزه عمل شعب غرب استان، اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم حسب نیازهای بومی و شناخت گلوگاه‌های کاری را ضروری دانسته و برگزاری نشست‌های منطقه ای را با توجه به وجود نقاط اشتراک در شعب همجوار در یک حوزه از استان ضروری دانست.

وی با بیان اینکه شعبه بندرانزلی دارای بیشترین ضریب نفوذ جمعیتی شهرستانی، شعب بندرآستارا و صومعه سرا دارای بیشترین تعداد رانندگان بیمه شده، شعب تالش، اسالم، رضوانشهر و بندرآستارا دارای بیشترین بیمه شده قالیباف استان هستند افزود: هفت شعبه این منطقه مجموعاً ۱۱۲۵۰۰ بیمه شده اصلی یعنی ۲۱ درصد بیمه‌شدگان اصلی استان را تحت پوشش دارند و ۴۵ هزار نفر نیز مستمری‌بگیر تحت پوشش است که معادل ۲۳ درصد مستمری بگیران را شامل می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در بازدید از شعبه تالش، ضمن دیدار با همکاران، از نزدیک روند خدمت‌رسانی و پیشرفت طرح‌های سازمانی را نظارت کرده و با برخی مراجعین به گفتگو پرداخت.

تامین اجتماعی گیلان با ۲۸ شعبه اجرایی در سطح استان امر ارائه تعهدات به جامعه هدف را به انجام می‌رساند که حسب برنامه‌ریزی های صورت گرفته، این واحدها در چهار منطقه دسته‌بندی و نشست‌هایی به شکل دوره ای برای تقویت و بهبود امور کاری آنها با حضور تیم مدیریتی استان برگزار می‌شود.

خدمت‌رسانی به حدود ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت استان توسط هفت شعب منطقه غرب تامین اجتماعی گیلان انجام می پذیرد.

کد خبر: 75083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =