تجلیل از برگزیدگان مرحله مقدماتی بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن تامین‌اجتماعی در اداره کل کرمان

آیین تجلیل از برگزیدگان مرحله مقدماتی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان تامین اجتماعی در اداره کل استان کرمان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، آیین اختتامیه مرحله مقدماتی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم تامین اجتماعی استان کرمان با حضور مدیرکل استان، معاونین، روسای ادارت و شعب در سالن شهید ابنعلی سعید اداره کل برگزار شد.

محمود شیخ‌شعاعی، در این مراسم با ابراز خوشنودی از برگزاری خوب این دوره از مسابقات افزود: سعی مدیریت عالی سازمان بر این است که با ایجاد مشوق‌های لازم و اجرای برنامه های فرهنگی مختلف، مشارکت کارکنان و جامعه هدف را افزایش دهد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان با تشریح نقش موثر و معجزه آسای تعلیم و تعلم و انس با قرآن در کار و زندگی انسان ها گفت: در قرآن هرجایی که از مومنین و صفات آن ها یاد می کند به بحث انس با قرآن پرداخته می‌شود؛ باید آیات و دستورات قرآن کریم در تمام زندگی های‌مان جاری باشد.

وی افزود: بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان تامین اجتماعی در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱ جزء و همچنین رشته‌های قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل در دو بخش برادران و خواهران برگزار شد.

در پایان این مراسم برگزیدگان رشته های مختلف با اهدا لوح و جوایز مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر: 75039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =