برخورداری بیش از ۱۸۰۰ نابینا از خدمات بهزیستی شهرری

رییس اداره بهزیستی شهرستان ری از بهره‌مندی یک هزار و ۸۶۸ نابینا از خدمات بهزیستی این شهرستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، به مناسبت روز جهانی نابینایان عصر سه شنبه ۲۴مهرماه نشستی در محل اداره بهزیستی شهرستان ری با حضور مسئولان این اداره برگزار شد و مشکلات مطرح شده آنان در در دستور کار این اداره قرار گرفت.

داود خادم، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری در حاشیه این مراسم گفت: در سطح شهرستان یکهزار و ۸۶۸ نابینا شناسایی شده که از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند و عصر امروز از روشندلانی که در حوزه‌های مختلف نظیر فعالیت های قرآنی، ورزشی، موسیقی توانمندی‌های خود را نشان داده بودند تقدیر به عمل آمد؛ این روشندلان نشان دادند، معلولیت هیچ گاه محدودیت به وجود نمی آرود.

وی افزود: دستگاه‌های دولتی به ویژه شهرداری که طبق قانون وظایفی برعهده دارد باید توجه ویژه‌ای به این قشر از جامعه داشته باشد و مناسب‌سازی معابر و بهبود شرایط عبور و مرور این عزیزان را پیگیری کنند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان ری بیان کرد: اکنون پیگیری و فرهنگسازی آن به شدت مورد توجه مسئولان شهری است، اما همچنان به آن نقطه مطلوب نرسیده ایم و اقدامات صورت گرفته رضایت‌بخش نیست.

وی در پایان گفت: روشندلان مسیر را با چشم بینا که خداوند به آنها عنایت کرده می بینند، اما آنچه که مهم است مناسب‌سازی مسیر تردد طبق اصول و قوانین است که باید هموار شود تا هیچ مانعی برای روشن‌دلان وجود نداشته باشد.

۱۵ اکتبر برابر با ۲۳ مهر روز عصای سفید بهانه‌ای است تا معلولانی که از نعمت بینایی محروم هستند اما با چشم دل نعمت های خداوندی را نوازش می کنند به یادآوریم.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.‌

کد خبر: 75010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =