انتصاب سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران

طی حکمی از سوی «غلامحسین محمدی» سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای «یعقوب نماینده» به سمت سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران منصوب شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در حکمی «یعقوب نماینده» را به عنوان سرپرست کل آموزش فنی و حرفه‌ای تهران منصوب و از زحمات ۱۴ ماهه «سیدعلی حسینی» قدردانی کرد.

در این حکم آمده است؛

جناب آقای یعقوب نماینده

باسلام

نظر به مراتب تخصص، تعهد و سوابق ارزنده، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانب به عنوان "سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران " تعیین می شوید.

با توجه به وجود نیروی انسانی خبره و توانمند و زیرساخت‌های استاندارد فراوان و اهمیت استراتژیک این استان در معادلات مهارت‌آموزی کشور، انتظار می‌رود که با شکل دهی فضای همدلانه، بهره‌گیری از خرد جمعی و همه ظرفیت‌های فکری موجود در آن استان، تعامل دوسویه و ارتباط گسترده با شرکای اجتماعی، ذینفعان، صاحبان و مدیران صنایع بزرگ، محافل دانشگاهی و... همسو متناسب با سیاست‌های دولت و وزارت متبوع به انجام مأموریت‌های کلیدی و راهبردی سازمان، اهتمام جدی داشته باشید. از خداوند متعال، بهروزی، سربلندی و توفیق روزافزون جنابعالی را مسئلت دارم.

کد خبر: 74991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =