انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مابین اداره کل بهزیستی و سازمان بسیج سازندگی استان گیلان

با هدف تسریع در ساخت مسکن مددجویان بهزیستی، تفاهم‌نامه همکاری مابین اداره کل بهزیستی و سازمان بسیج سازندگی استان گیلان منعقد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گیلان، صبح روز بیست و یکم مهرماه؛ تفاهم‌نامه همکاری ما بین اداره کل بهزیستی و سازمان بسیج سازندگی استان گیلان با امضای آریا طوفانی، مدیرکل بهزیستی گیلان و سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان به منظور تکمیل و تسریع در ساخت مسکن مددجویان بهزیستی استان، منعقد شد.

آریا طوفانی در نشست این تفاهم‌نامه، تأمین و تکمیل مسکن مددجویان بهزیستی را از اولویت‌های سازمان بهزیستی خواند و گفت: علیرغم اینکه سازمان بهزیستی همواره پرداخت ودیعه مسکن به مددجویان را در دستور کار قرار دارد اما باید در نظر داشت که این کار در کوتاه مدت نتیجه خواهد داد و باید با اتخاذ تصمیمات درست، مراحل ساخت و تکمیل خانه‌های مددجویان بهزیستی را در دستور کار قرار دهیم تا مددجویان بتوانند بصورت دائم از نعمت خانه دار شدن بهره مند شوند.

وی همچنین به موضوع خانه‌دار کردن خانواده‌های چند معلوله اشاره کرد و افزود: با بررسی‌های انجام شده و ثبت آمار خانواده‌های چند معلوله در شهرستان‌ها این خانواده‌ها از اولویت بیشتری برای ساخت مسکن مددجویی برخوردار هستند و سازمان بهزیستی با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان نیز بر اساس رعایت ضوابط سازمانی برای ساخت و تحویل منازل مسکونی به خانواده های چندمعلوله تحت پوشش اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در خاتمه ضمن ابراز تشکر و قدردانی از دغدغه‌مندی مسئولین سپاه نسبت به مشکلات جامعه هدف بهزیستی، همکاری دو جانبه بهزیستی و بسیج سازندگی را گامی مهم در جهت خانه‌دار شدن مددجویان بهزیستی برشمرد و بر لزوم تسریع کار و پیگیری امورات ساخت و ساز منازل مسکونی جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد.

در ادامه نیز سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، رسالت اصلی بهزیستی و سپاه را خدمت‌رسانی بی‌منت و خالصانه به مردم به ویژه محرومین و اقشار نیازمند جامعه برشمرد و گفت: قطعا با انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری، از ظرفیت‌های موجود در دو نهاد برای ساخت منازل مسکونی با رعایت استاندارهای لازم و مباحث مناسب سازی ویژه توانخواهان استفاده خواهد شد.

کد خبر: 74869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =