نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری منصوب شد

«احمد میدری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی «کمال رضوی» را به‌عنوان نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری منصوب کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن حکم به شرح ذیل است:

نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی و براساس ماده (۳۴) آیین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری به موجب این حکم به عنوان «نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری» تعیین می‌شوید.

با عنایت به جایگاه ویژه هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری، انتظار دارم ضمن بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و برقراری ارتباط مؤثر با هیأت‌های وزارت متبوع و سازمان‌های وابسته در ایجاد عدالت سازمانی و افزایش انگیزه‌های کارکنان منشأء خدمات ارزنده باشید.

امید است در انجام کلیه وظایف مصرح در ماده (۳۵) آیین‌نامه اجرایی از جمله نظارت بر فعالیت هیأت‌ها و بازرسی از چگونگی کار آن‌ها، ارتباط با دیوان عدالت اداری به منظور ایجاد هماهنگی‌های لازم، حضور منظم و تأثیرگذار در جلسات نمایندگان موضوع ماده (۳۴) آیین نامه اجرایی و نیز هیأت‌های تابعه و ارائه نظرات و پیشنهادهای مؤثر هیأت‌ها به مراجع ذیربط کوشا و موفق باشید.

«کمال رضوی» در حال حاضر به عنوان سرپرست حوزه وزارتی مشغول به فعالیت است.

کد خبر: 74864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =