تجلیل مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از مستمری بگیر از کارافتاده نمونه استان

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تقدیم لوح و هدیه‌ای از فرجاد شکوهی ثابت جلالی، مستمری بگیر ازکارافتاده این مجموعه به عنوان یکی از چهره‌های فرهیخته، علمی و برجسته استان و عضو خانواده بزرگ تامین اجتماعی تجلیل کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، به دنبال فراخوان جشنواره انتخاب مستمری بگیران نمونه، کیوان مرتضوی، مدیرکل این مجموعه از دکتر فرجاد شکوهی ثابت جلالی مستمری بگیر ازکارافتاده و از چهره‌های برجسته و موفق استان در عرصه های علمی تجلیل کرد.

وی در این آئین با اشاره به رزومه و بیوگرافی علمی این مستمری بگیر ازکارافتاده بیان کرد: این افتخارات ثابت می‌کند که مشکلات جسمی و محدودیت‌های اینچنینی هیچگاه نمی‌تواند در مقابل عزم و اراده و همت انسان‌های کمال یافته و جویای موفقیت مانعی محسوب شود.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان افزود: شناسایی مستمری‌بگیران فرهیخته و برجسته در عرصه‌های مختلف علمی ، هنری ، فرهنگی و ... از نقاط قوت اینگونه جشنواره ها است و ما در سازمان تامین اجتماعی بر خود می‌بالیم که افرادی متفکر و اندیشمند با پتانسیل‌ها و توانمندیهای بسیار را در خانواده بزرگ تامین اجتماعی گیلان تحت پوشش داریم .

افتخارات متعددی همچون اخذ دکترای مدیریت استراتژیک، اخذ کارشناسی ارشد رشته تفسیر نهج‌البلاغه از دانشگاه مجازی قرآن و حدیث، عضویت در مرکز مطالعات راهبردی سازمان پدافند غیرعامل، تدریس و سرممیزی بین المللی مدیریت کیفیت ایزو، عضویت فعال در بسیج هنرمندان و اساتید، تدریس دانشگاهی و ... از مولفه‌های انتخاب این مستمری بگیر از کارافتاده در زمره چهره‌های موفق و برجسته جامعه تحت پوشش بوده است .

در حال حاضر بیش از ۷۲۰۰ نفر از کارافتاده در زمره مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان قرار دارند .

کد خبر: 74853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =