اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات

به دنبال قطعی موقت سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه از شهروندان خواست تا زمان وصل این سامانه درخواست ها و شکایات خود را از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ارسال کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این اطلاعیه آمده است: 

ضمن پوزش از شهروندان عزیز، خواهشمند است با توجه به بروز اشکالات و قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی (ZRM ) به نشانی pm.mcls.gov.ir تا زمان وصل سامانه مذکور درخواست ها و شکایات خود را از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت به نشانی  ۱۱۱.IR ارسال کنید.

همچنین شماره تماس ۶۱۳۳ در تهران و شهرستان ها با ۶۱۳۳-۰۲۱ آماده پاسخگویی است.
 

کد خبر: 7470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =