پیام تبریک مدیرکل تامین اجتماعی قم به مناسبت هفته انتظامی

مدیرکل تامین اجتماعی قم در پیامی هفته انتظامی را به سبزقامتان عرصه نظم و امنیت کشور تبریک گفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، در پیام علی موسوی مدنی آمده است: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران همواره مشحون و مملو از افتخارها و سربلندی‌هایی است که صفحات این کتاب درخشان به واسطه رشادت‌های فرزندان مؤمن، جان بر کف و انقلاب این مرز و بوم رقم خورده است.

وی در این پیام تاکیده کرده است: امروز نیروی انتظامی نماد نظم و امنیت در کشور است و باید در این مسیر خطیر همه یار و مددکار این نیروهای خدوم و جان برکف باشیم.

در ادامه این پیام آورده شده است: امروز اقتدار و آرامش کشور، مدیون فداکاری‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه مهیا شده است.

در این پیام تاکید شده است: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش های مخلصانه و جهاد فی سبیل الله آن نیروی مومن و انقلابی است که همواره با پیروی از خط ولایت، مسیر سبز شهدا و تعامل با سایر قوای نظامی، آرامش و آسایش را برای هموطنان و آحاد ملت شریف ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم در ادامه ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گران‌قدر و والامقام و تقدیر از ایثارگران نیروی انتظامی، فرارسیدن هفته ناجا را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی کشور تبریک و تهنیت گفت و افزود: آرزومندم امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط حاصل فعالیت‌های جان بر کفان نیروی انتظامی باشد. عزت همگان را تحت رهبری های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا از درگاه خداوند قادر و متعال آرزومندم.

۱۳ مهرماه هر سال در تقویم شمسی به عنوان روز انتظامی نامگذاری شده است که هفته انتظامی نیز از همین روز آغاز می شود. پیشتر ۲۷ تیرماه به مناسبت تصویب قانون ادغام نیروی انتظامی به این نام شناخته می شد که از سال ۱۳۷۸ با درخواست نیروی انتظامی و تصویب مقام معظم رهبری، فرمانده کل قوا زمان برگزاری هفته نیروی انتظامی از تیرماه به مهرماه انتقال یافت.

هفته نیروی انتظامی امسال با شعار « پلیس هوشمند، مردم قانون مدار» از ۱۳ مهرماه در سراسر کشور آغاز شد.

کد خبر: 74627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =