دیدار مدیران درمان و بیمه تامین اجتماعی خوزستان با نماینده مجلس خبرگان رهبری

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به همراه مدیرکل با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه با آیت الله سید ابوالحسن حسین زاده، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان، در این دیدار مدیران درمان و بیمه تامین اجتماعی با معرفی سازمان تامین اجتماعی و شرحی از خدمات این سازمان در بخش‌های درمان و بیمه در استان خواستار توجه و همکاری مسئولین استان با این سازمان مردمی شدند.

هدایت اله عبدی زاده، مدیر درمان استان با اشاره به اینکه همه دغدغه‌ ما ارائه خدمت مطلوب و با کیفیت به مردم استان خوزستان است، بیان کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان به‌عنوان یکی از متولیان امر درمان، با هدف کسب رضایتمندی بیشتر بیمه‌شدگان و استفاده بهینه‌تر از منابع و امکانات خود در جهت حفظ و ارتقاء سلامتی بیمه‌شدگان تحت پوشش خود با در اختیار داشتن ۳۵ مرکز درمانی در بخش درمان مستقیم شامل ۸ بیمارستان، ۷ پلی‌کلینیک شبانه‌روزی و ۲۰ درمانگاه تخصصی و عمومی و در بخش درمان غیر مستقیم از طریق عقد قرارداد و خرید خدمات مورد نیاز با عقد قرارداد با بیش از ۲۶۱۰ موسسه شامل پزشکان، بیمارستان‌ها، درمانگاه ها و مراکز پاراکلینیکی به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات ارائه می دهد.

وی با ارائه گزارشی از راه‌اندازی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان، درمانگاه باغملک، درمانگاه رامشیر، آماده سازی ساختمان درمانگاه اروندکنار، راه‌اندازی بخش های ICU بیمارستان های شوشتر، بهبهان و راه‌اندازی بخشNICU ، دندانپزشکی بیمارستان امیرالمومنین و دیگر اقدامات مدیریت درمان جهت گسترش درمان خبر داد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان استان به ملکی شدن بیمارستان امیرکبیر، خریداری ۳ دستگاه سی تی اسکن ۳۲ اسلایس برای بیمارستان های امیرالمومنین (ع) اهواز، ماهشهر و بهبهان اشاره کرد و گفت: ۶ دستگاه آمبولانس نیز خریداری و به ناوگان آمبولانسی مدیریت درمان اضافه شد.

سپس عبدالرضا روشنی، سازمان تامین اجتماعی را نهادی غیردولتی و یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین سازمان‌های بیمه‌ای و درمانی متعلق به بیمه‌شدگان در ایران عنوان و بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی وظیفه پوشش بیمه‌ای کارگران، حقوق‌بگیران، صاحبان حرفه و مشاغل دولتی و آزاد را برعهده دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه جریان خدمات‌رسانی به جامعه هدف در خوزستان از طریق ۳۶ شعبه اصلی، ۳ شعبه اقماری و ۱۸ واحد کارگزاری انجام می‌شود، افزود: از جمعیت ۵ میلیون نفری استان، ۳ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۱۳۱ نفر زیر پوشش تامین اجتماعی هستند که از این تعداد ۹۶۰ هزار و ۲۱۰ نفر بیمه شده اصلی، ۳۰۲ هزار و ۶۴۵ نفر مستمری بگیر اصلی و یک میلیون و ۹۸۲ هزار و ۲۷۶ نفر به عنوان بیمه شده تبعی را زیر چتر امیدآفرین خود قرار داده است که این تعداد، ۶۵ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

نماینده منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار ضمن تاکید بر رعایت تکریم ارباب رجوع و ابراز رضایت از اقدامات تامین اجتماعی در استان، از خدمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان این سازمان در خدمات‌رسانی به مردم تقدیر و بر ارائه خدمات بیشتر به آحاد جامعه که عمدتا از اقشار آسیب‌پذیر هستند تاکید کرد.

آیت الله سید ابوالحسن حسین زاده در این دیدار به موضوعات توزیع عادلانه خدمات سلامت در سراسر استان، ریشه‌یابی، فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن اخلاق پزشکی در جامعه و نیز بر ارزش گذاری مبانی اعتقادی و تقویت عفاف و حجاب تاکید کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که در سایه تعامل و همدلی بیشتر با جامعه تحت پوشش، شاهد دستیابی به اهداف ایده‌آل و ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی باشیم.

کد خبر: 74558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =