دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل با رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان

همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته سالمندان، مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل و هیات همراه با حضور در کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان با رئیس و اعضای هیات مدیره این کانون دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل، در این دیدار مهدی نیک سیرت، با تبریک و تهنیت هفته سالمندان و قدردانی از زحمات و تلاش های صادقانه اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران استان که همواره در خدمتگزاری به بازنشستگان و سالمندان تلاش مضاعف داشتند گفت: بازنشستگان گنجینه‌های ارزشمند دانش و تجربه هستند که سال ها در تعالی و شکوفایی کشور با تمام وجود اهتمام داشتند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل افزود: پیگیری مطالبات، رفع مشکلات، تکریم و همکاری درباره مراجعات به مراکز درمانی بازنشستگان در جهت ارائه خدمات بدون نوبت جزو اولویت‌های کاری مدیریت درمان استان است؛ در همین راستا نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات بازنشستگان و سالمندان در بخش درمان سازمان همواره راهگشا و اثر بخش بوده است .

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران استان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور مدیر درمان استان و هیات همراه با اشاره به تعامل با سازمان تامین اجتماعی در جهت به حداقل رساندن مشکلات بازنشستگان گفت: هزینه‌های درمانی سرسام آور خارج از مراکز درمانی ملکی سازمان و عدم پرداخت به موقع هزینه‌ها توسط بیمه‌های تکمیلی از چالش‌های مهم و تاثیرگزار در شرایط زندگی بازنشستگان است.

احمد برنجیان ادامه داد: بیمارستان سبلان اردبیل در حال حاضر با بهره‌برداری از درمانگاه عمومی و تخصصی و افزایش و توسعه فضای فیزیکی درمانی و همچنین ارتقای کیفیت ارائه خدمات درمانی با بکارگیری پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف مهمترین و برترین محل درمانی برای مراجعه بازنشستگان است.

در پایان این دیدار مدیر درمان استان با اهدای شاخه گل و لوح سپاس به رئیس و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران از خدمات ارزنده و تلاش های آنان تجلیل به‌عمل آورد.

کد خبر: 74545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =