دیدار مدیرکل تامین اجتماعی همدان با نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان با حضور در شهرستان کبودرآهنگ با نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان همدان، جواد جمور با حضور درشهرستان کبودرآهنگ ضمن بازدید از پروژه درحال ساخت درمانگاه شهرستان کبودرهنگ که در دی ماه ۱۴۰۱ با حضور مدیرعامل سازمان و مقامات استانی و شهرستانی کلنگ زنی شده بود با دکتر فتح الله توسلی، نماینده مردم شهرستان کبودرآهنگ دیدار و گفتگو کرد.

دراین دیدار وی با اشاره به وضعیت بیمه‌شدگان در استان و شهرستان گفت: بیش از ۴۸/۸ درصد از جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و سازمان در استان ۹۶ هزار نفر از مستمری‌بگیران را تحت پوشش دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه ضریب پشتیبانی در کشور درحال حاضر ۴ به یک است افزود: این میزان در استان همدان کمتر از میزان کشوری است که لازم است تمهیداتی اندیشیده شود.

جمور در ادامه با اشاره به آمار و وضعیت بیمه ای شهرستان کبودرآهنگ گفت: ۲۸ درصد از جمعیت شهرستان تحت پوشش هستند و این موضوع جای تامل و اقدامات جدی دارد.

در این دیدار توسلی نیز از مدیران استانی و سازمان تشکر کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین متولی امور بیمه ای در کشور باید مورد توجه جدی مسئولین قرار بگیرد چرا که سازمان تامین اجتماعی صرفاً یک سازمان ارائه دهنده صرف خدمات بیمه ای نیست بلکه در حال حاضر یک سازمان تاثیر گذار در مسایل امنیتی نیز است زیرا هرگونه بحران در این سازمان کشور را دچار بحران خواهد کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان در این ماموریت از شرکت شیمی معدنی شهرستان نیز بازدید و ضمن دیدار با مدیرعامل شرکت از همکاری و تعامل خوب وی تقدیر کرد.

در ادامه جمور با کارکنان شعبه دیدار و در جریان روند خدمت رسانی به بیمه شدگان قرار گرفت.

کد خبر: 74431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =