دیدار مدیرکل تامین اجتماعی قم با خانواده شهیدان رنجبر و اسدی

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور در منزل شهیدان محمد رنجبر و صاحبعلی اسدی با خانواده معظم این شهدا دیدار و از صبر و مجاهدت آنان تقدیر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی موسوی مدنی، مدیرکل تامین اجتماعی قم همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور در منزل شهیدان والامقام محمد رنجبر و صاحبعلی اسدی با خانواده این شهدای گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارها یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهداء، امر به معروف است و همه ما مدیون از جان گذشتگی شهدای عزیز هستیم.

مدیرکل تامین اجتماعی قم افزود: تکریم خانواده شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از وظایف مسئولان هست، چرا که اگر خانواده شهدا و شهدا نبودند امروز استقلال و امنیتی وجود نداشت.

در این دیدارها که مشاور امور ایثارگران و فرمانده پایگاه بسیج شهید مفتح این اداره کل و رییس کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی استان نیز حضور داشتند مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با اهدای لوح سپاس، از صبر و مجاهدت خانواده شهدای والامقام قدردانی کرد.

کد خبر: 74428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =