به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، محمد جواد بازدرهوا با همراهی معاونین و جمعی از کارکنان با حضور در درمانگاه مبعث بوشهر، روند ارائه خدمات را در این مرکز بررسی و ضمن قدردانی از رئیس درمانگاه، پزشکان و کلیه کارکنان بر تداوم ارائه خدمات مطلوب به مخاطبین سازمان تاکید کرد.
وی مهم ترین دغدغهها، چالش ها و مشکلات و اهم اقدامات انجام شده برای بهبود سطح خدمات به کارکنان ،بازنشستگان و مستمری بگیران را تشریح کرد و گفت: عمده ترین راهکاری که برای رفع این چالشها در حال حاضر در دستور کار سازمان قرار گرفته گسترش پوشش بیمه ای است.
مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: هر گونه تعلل در پرداخت بدهی ها از سوی کارفرمایان، موجب بروز مشکل در ارائه خدمات به افراد تحت پوشش می شود از این رو تلاش داریم ضمن تعامل با سازمان ها و دستگاه ها، مطالبات را وصول و خدمات خوبی به مخاطبین سازمان ارائه دهیم .
وی در پایان این دیدار صمیمانه بیان کرد: دسترسی به خدمات درمانی با کیفیت و به موقع میتواند رضایتمندی عمومی را افزایش دهد و اعتماد مردم به سازمان را تقویت کند. از طرفی با افزایش تعداد مراکز و خدمات درمانی، فشار بر مراکز موجود کاهش مییابد و کیفیت خدمات ارائه شده نیز بهبود مییابد.
نظر شما