دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با کارکنان درمانگاه مبعث

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر بهمراه معاونین و جمعی از کارکنان از درمانگاه مبعث بازدید و با کارکنان و رئیس درمانگاه گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، محمد جواد بازدرهوا با همراهی معاونین و جمعی از کارکنان با حضور در درمانگاه مبعث بوشهر، روند ارائه خدمات را در این مرکز بررسی و ضمن قدردانی از رئیس درمانگاه، پزشکان و کلیه کارکنان بر تداوم ارائه خدمات مطلوب به مخاطبین سازمان تاکید کرد.

وی مهم ترین دغدغه‌ها، چالش ها و مشکلات و اهم اقدامات انجام شده برای بهبود سطح خدمات به کارکنان ،بازنشستگان و مستمری بگیران را تشریح کرد و گفت: عمده ترین راهکاری که برای رفع این چالش‌ها در حال حاضر در دستور کار سازمان قرار گرفته گسترش پوشش بیمه ای است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: هر گونه تعلل در پرداخت بدهی ها از سوی کارفرمایان، موجب بروز مشکل در ارائه خدمات به افراد تحت پوشش می شود از این رو تلاش داریم ضمن تعامل با سازمان ها و دستگاه ها، مطالبات را وصول و خدمات خوبی به مخاطبین سازمان ارائه دهیم .

وی در پایان این دیدار صمیمانه بیان کرد: دسترسی به خدمات درمانی با کیفیت و به موقع می‌تواند رضایتمندی عمومی را افزایش دهد و اعتماد مردم به سازمان را تقویت کند. از طرفی با افزایش تعداد مراکز و خدمات درمانی، فشار بر مراکز موجود کاهش می‌یابد و کیفیت خدمات ارائه شده نیز بهبود می‌یابد.

کد خبر: 74398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =