بازدید مدیرکل تامین‌اجتماعی بوشهر و هیات همراه از کانون بازنشستگان شهرستان دیر

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از کانون بازنشستگان شهرستان دیر بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، محمد جواد بازدرهوا با بیان اینکه برگزاری دیدارهای چندجانبه، می‌تواند عامل مهمی در دستیابی به نقاط مشترک و حل مشکلات بازنشستگان باشد، افزود: تعامل سازنده بین کانون بازنشستگان، سازمان تامین اجتماعی و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید با قوت ادامه پیدا کند.

وی در این دیدارمهم‌ترین دغدغه‌ها، چالش‌ها و مشکلات و اهم اقدامات انجام شده برای بهبود سطح معیشت مستمری بگیران را تشریح کرد و با بیان اینکه ناترازی مالی، بزرگ ترین مشکل سازمان در برهه فعلی است، گفت: عمده ترین راهکاری که برای رفع این مشکل در دستور کار سازمان قرار گرفته گسترش پوشش بیمه ای است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: انتظار ما همکاری و همراهی سازمان ها و دستگاه های دولتی و خصوصی با تامین اجتماعی است چون این سازمان علاوه بر پرداخت حقوق افراد بازنشسته و مستمری بگیر، در بخش درمان نیز فعال است و مشغول ارائه خدمات درمانی به افراد تحت پوشش است.

وی افزود: هر گونه تعلل در پرداخت بدهی‌ها از سوی کارفرمایان، موجب بروز مشکل در ارائه خدمات به افراد تحت پوشش می شود از این رو تلاش داریم ضمن تعامل با سازمان ها و دستگاه ها، مطالبات را وصول و خدمات خوبی به افراد تحت پوشش ارائه کنیم.

کد خبر: 74396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =