بازدید مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از شعبه شبانکاره

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهر، به همراه هیات همراه خود از شعبه شبانکاره بازدید کرد. این بازدید با هدف بررسی وضعیت خدمت‌رسانی کارکنان به مراجعین و ارزیابی عملکرد واحدهای مختلف شعبه انجام شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، در ابتدای این بازدید، محمد جواد بازدرهوا با حضور در واحدهای مختلف شعبه، از نزدیک نحوه خدمت‌رسانی کارکنان را بررسی کرد و ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعین، درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه این بازدید، جلسه‌ای با حضور همکاران شعبه برگزار شد. در این جلسه، بازدرهوا بر اهمیت وصول به‌موقع حق بیمه و ارائه تعهدات تاکید کرد. وی همچنین بر تکریم ارباب رجوع و راهنمایی در حل مسائل آنان توصیه و بیان کرد: کار برای مردم علاوه بر وظیفه حرفه‌ای، یک افتخار است که خداوند نصیب ما کرده است.

وی همچنین در راستای رفاه همکاران گفت: با توجه به شرایط سخت استان، رایزنی‌هایی با ستاد جهت همکاری در امور رفاهی انجام شده است تا همکاران استان بوشهر نیز مانند سایر استان‌ها از این امکانات بهره‌مند شوند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهر همچنین گسترش ارتباط و تعامل شعب با شرکای اجتماعی، از جمله بازنشستگان، کارفرمایان و بیمه‌شدگان را یکی از الزامات توسعه سازمانی دانست و افزود: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی قوانین و مقررات تامین اجتماعی و اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی برای این مخاطبین، می‌توان تعاملات مؤثری ایجاد کرد که به بهبود خدمات و افزایش رضایت شرکای اجتماعی منجر خواهد شد .

وی یاد آور شد: با تسهیل فرآیند ثبت‌نام و ارائه خدمات آنلاین، توسعه خدمات درمانی و در نهایت، پشتیبانی از کسب‌وکارهای کوچک ، می توان افراد بیشتری را تحت پوشش سازمان قرار دهیم

کد خبر: 74395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =