دیدار مدیرکل تامین اجتماعی قم با فرمانده بسیج ادارات و کارمندان استان

مدیرکل تامین اجتماعی قم روز سه شنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس با سردار جواد هاشمی، فرمانده بسیج ادارات و کارمندان استان و از جانبازان هشت سال دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی موسوی مدنی، مدیرکل تامین اجتماعی قم در این دیدار که با همراهی محمد عابدی فرمانده پایگاه بسیج شهید مفتح این اداره کل صورت پذیرفت، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، به ویژه شش هزار شهید استان قم گفت: دیدار با جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های گرانقدر شهدا، جزو وظیفه‌های همه و هفته دفاع مقدس فرصتی است که این امر مهم انجام شود.

وی با اشاره به رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس افزود: این امر برای ما افتخار است که هنوز در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که جانبازان عزیز و خانواده های معظم شهدا حضور دارند و ان‌شاءالله این ایثارگران ما را دعا کنند که بتوانیم جزو پیروان راستین راه شهدا باشیم و در مسیر اسلام، انقلاب و رهبری گام برداریم.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با بیان اینکه جانبازان، شهدا زنده هستند و ما را یاری می‌کنند، بیان کرد: هرچه نیت ما خالص‌تر باشد و در مسیر اسلام ناب محمدی(ص) گام برداریم، دعای این بزرگواران بیشتر در این راه ما را یاری می‌کنند.

فرمانده بسیج ادارات و کارمندان قم نیز در این دیدار گفت: شهدا محور اصلی وحدت در جامعه هستند.

سردار جواد هاشمی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تاکید بر بهره مندی از ظرفیت‌های آن، گفت: شهدا محور اصلی وحدت در جامعه هستند و عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد تا پیام شهدا را به جامعه ارسال کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت هفته دفاع مقدس و اهمیت بهره مندی از آن بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازخوانی جایگاه دفاع مقدس و تبیین آن با توجه به تحولات منطقه و جهان است.

وی افزود: یادگاران دفاع مقدس اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی چون فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در بین قشرهای مختلف و آحاد جامعه اسلامی را بر دوش دارند.

فرمانده بسیج ادارات قم و کارمندان قم در ادامه گفت: امروز نیاز است که این نهادینه سازی با کمک اجرایی همه مسئولان انجام شود تا شاهد موفقیت های بیشتری در سطح جامعه باشیم.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه ادامه دارد و در این مدت برنامه های متعددی از قبیل رژه نیروهای مسلح، برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت استان قم همزمان با سراسر برگزار می شود.

اداره کل تامین اجتماعی قم با داشتن ۴ شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و ۵ کارگزاری رسمی خدمات مختلف بیمه ای به بیش از ۸۶۵ هزار بیمه شده تحت پوشش خود ارائه می کند.

کد خبر: 74326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =