برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان هم قانون داریم و هم منابع تأمین شده است/مابه التفاوت حقوق ها از فروردین تاکنون باید پرداخت شود

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نماینده تربت حیدریه در مورد متناسب سازی حقوق بازنشستگان گفت: در بحث بازنشستگان هم قانون داریم هم تامین منابع شده، خواسته جدی همه ما پرداخت حقوق بازنشستگان است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محسن زنگنه در نشست علنی امروز (سه شنبه، 3 مهرماه) مجلس شورای اسلامی گفت: حدود یک درصد از ارزش افزوده به حقوق بازنشستگان اختصاص داده شده که حدود 70 همت می شود که براساس گزارشات سازمان برنامه و بودجه که در صحن قرائت شد تاکنون 80 درصد آن محقق گردیده است. دولت باید به این مسئله توجه داشته باشد و مجلس نیز از حقوق بازنشستگان صیانت کند.

دکتر قالیباف در پاسخ به اخطار نماینده مردم تربت حیدریه، گفت: در بحث بازنشستگان هم قانون داریم هم تامین منابع شده، خواسته جدی ما پرداخت حقوق بازنشستگان طبق قانون است و حق آن ها است و به ما نیز زیاد مراجعه می کنند، علی الحسابی برای آن داده شده ولی باید حتما از فروردین تاکنون آن را پرداخت کنیم، حدود 70 همت اعتبارات برای حقوق بازنشستگان پیش بینی شده است.

کد خبر: 74272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =