بازدید نظارتی معاون تعهدات تأمین اجتماعی کرمانشاه از شعبه هرسین

صبح روز دوشنبه با هدف بررسی عملکرد واحدهای اجرایی، معاون تعهدات بیمه‌ای تأمین اجتماعی استان کرمانشاه به همراه تیمی از کارشناسان حوزه مصارف اداره کل استان، از تأمین اجتماعی شعبه هرسین بازدید به عمل آورد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی هرسین، یداله سلیمانی در این بازدید ضمن دیدار با همکاران و مراجعین، جلسه‌ای با حضور رئیس شعبه و همکاران مرتبط با حوزه عملکردی برگزار کرد.

وی در ابتدای این جلسه ضمن خسته نباشید به کلیه همکاران گفت: نیروی انسانی سرمایه اصلی هر سازمان است و باید به آن توجه ویژه شود.

معاون تعهدات بیمه‌ای اداره کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه به مسائل مرتبط با حوزه کاری خود پرداخت و با اشاره به اهمیت اجرای ماده ۶۶ قانون تأمین اجتماعی، بیان کرد: به منظور بهبود عملکرد شعبه، وصولی از طریق اجرای ماده ۶۶ باید جز اولویت‌های سال ۱۴۰۳ شعبه قرار گیرد.

وی افزود: جهت تعیین قصور در اجرای ماده ۶۶ ، باید بر اساس گزارش حادثه اداره کار و یا از طریق دادگاه برای مشخص کردن درصد قصور اقدام شود.

سلیمانی در ادامه به موضوع ۴ درصد مشاغل سخت و زیان‌آور اشاره کرد و گفت: اجرای صحیح این ماده می‌تواند به بهبود شرایط کاری در مشاغل سخت و زیان‌آور کمک کند.

وی همچنین به اجرای ماده ۱۴۸ قانون کار اشاره و بیان کرد: این ماده به ما اجازه می‌دهد تا با نظارت دقیق‌تری بر شرایط کار و تأمین اجتماعی کارگران، از حقوق آن‌ها دفاع کنیم و کارفرمایان ملزم به پرداخت حق بیمه کارگران خود خواهند بود.

در پایان عینعلی امیدی رئیس شعبه هرسین گفت: ما متعهد به ارتقاء بهبود عمکلرد شعبه و همچنین کیفیت خدمات به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران هستیم و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر: 74101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =