آغاز فرایند ثبت‌نام المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در مازندران

فرایند ثبت‌نام المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی همزمان در سراسر کشور در مازندران نیز آغاز شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی مازندران، حسن فلاح، گفت: در سال ۱۴۰۳ این طرح تحت عنوان طرح مرشدان به استان‌ها ابلاغ شده است و ثبت نام آن همزمان با آغاز هفته وحدت از روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ آغاز و تا روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۱۲ ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران افزود: در سال جاری و به‌منظور رفاه بیشتر متقاضیان ثبت نام غیرحضوری نیز پیش بینی شده و بازنشستگان و مستمری‌بگیران علاوه بر مراجعه حضوری به کانون بازنشستگان شهر محل اقامت خود می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی WWW.TAMIN.IR شرایط را مطالعه و ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: تمامی بازنشستگان و مستمری‌بگیران اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان با شرط سنی حداقل ۴۲ سال سن برای زنان و ۵۰ سال برای مردان مجاز به شرکت در المپیاد ورزشی هستند.

فلاح بیان کرد: برای مردان رشته‌های فوتسال، والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال دستی و برای زنان رشته‌های ورزشی والیبال، دارت، تیر اندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و بدمینتون برگزار خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران همچنین گفت: طبق دستورالعمل صادره از سوی وزارت ورزش و جوانان تمامی ورزشکاران جهت شرکت در هرگونه مسابقات ورزشی ملزم به اخذ کارت بیمه ورزشی از هیات پزشکی ورزشی شهر یا شهرستان مربوطه هستند و لذا متقاضیان باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر: 74093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =