شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو طرح مادران اعلام شد

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو از طریق ثبت نام در سامانه ثبت درخواست خرید برای طرح جوانی جمعیت از فردا سه شنبه فعال خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین،شرایط فروش فوق‌العاده ایران خودرو از طریق ثبت نام در سامانه ثبت درخواست خرید برای طرح جوانی جمعیت از فردا سه شنبه فعال خواهد شد.

ویژه متقاضیان طرح جوانی جمعیت

موعد تحویل: ۹۰ روز کاری

تاریخ: سه شنبه ۲۷ شهریورماه ساعت ۱۰ صبح

آغاز فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو برای طرح مادران از فردا

بر اساس این گزارش ، طبق آخرین آمارها نزدیک به یک میلیون و ۷۰ هزار طرح نفر در قالب طرح های فروش فوق‌العاده و پیش فروش در طرح مادران شرکت کرده‌اند که بخش بزرگی از شرکت کننده‌ها را تشکیل می‌دهد.

با توجه به قوانین، ۵۰ درصد این تعداد دستگاه برای طرح مادران، ۳۰ درصد برای متقاضیان عادی و ۲۰ درصد این تعداد برای طرح خودرو های فرسوده در نظر گرفته شده و این به این معنا است که ۱۵,۳۵۰ دستگاه برای طرح عرضه فوق العاده مادران، در نظر گرفته شده است.

آن طور که آمارها نشان می‌دهد در طرح فروش فوق‌العاده مادران ۷۸۶,۳۵۵ نفر شرکت کرده اند که بر این اساس به طور میانگین از هر ۱۰۰ نفر، ۲ نفر شانس برنده شدن دارند.

در طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو، خودروهای بیشتری عرضه شده و همین موضوع شانس شرکت‌کننده‌ها را افزایش داده است. در این طرح ۸۶ هزارو ۵۰۰ دستگاه خودرو عرضه شده است که از این تعداد ۴۳ هزارو ۲۵۰ دستگاه خودرو به طرح مادران اختصاص یافته است.

طبق تازه‌ترین اطلاعات در جریان این طرح ۲۸۲ هزارو ۶۹۹ نفر برای طرح مادران ثبت نام کرده‌اند و این به معنای آن است که از هر ۱۰۰ نفر ۱۵ نفر شانس برنده شدن در این طرح را دارند. این به معنای آن است که افرادی که در طرح پیش‌فروش ایران خودرو شرکت کرده‌اند شانس بیشتری برای برنده شدن و دریافت خودرو خود دارند.

در طرح پیش‌فروش همچنین، ۲۵,۹۵۰ دستگاه برای طرح متقاضیان عادی و ۱۷، ۳۰۰ دستگاه خودرو برای طرح خودروهای فرسوده در نظر گرفته شده است.

کد خبر: 74074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =