بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از خط تولید طرح تعاونی اهواز پلاستیک

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت هفته تعاون از خط تولید شرکت تعاونی اهواز پلاستیک بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳، طی آیینی به مناسب هفته تعاون، مجتبی ظفری پور، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با حضور در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز از خط تولید شرکت تعاونی اهواز پلاستیک تولید کننده کیسه زیاله، سفره، کیسه دسته دار و دیگر محصولات پلاستیکی و نایلونی بازدید کرد.

مدیرعامل این شرکت تعاونی در این بازدید گزارشی از روند تولید و نیز اشتغال ایجاد شده در این طرح ارائه کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان نیز در این بازدید ضمن تبریک هفته تعاون بیان کرد: از عزیزانی که با ورود سرمایه‌های خود در اقتصاد، پای کار می‌آیند و در جهت توسعه اقتصادی استان همت و تلاش می‌کنند تقدیر می‌کنم.

ظفری پور با تاکید براینکه، رسالت و وظیفه همگانی ما تقویت تولید، حمایت از تعاونی‌ها و تقویت اشتغال است، افزود: تلاش شما تعاونگران عزیز قابل تقدیر است. تعاونی‌ها ها ما را در کنار خود بدانند چرا که حمایت از شما را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم.

وی ابراز امیدواری کرد با همت بخش خصوصی بویژه تعاونی‌ها و حمایت و پیگیری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بتوانیم در سالجاری در حوزه تولید و اشتغال و بالابردن سهم تعاون در اقتصاد کشور گام برداریم.

در طرح اهواز پلاستیک که در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز فعال است، برای ۳۰ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

کد خبر: 73979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =