نشست تعاملی رئیس تامین اجتماعی شعبه جوانرود با مدیریت کارخانه دانه‌بندی شن و ماسه

با هدف توسعه تعامل و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی، رئیس تأمین‌ اجتماعی شعبه جوانرود به همراه مسئول اجرائیات شعبه، با مدیریت کارخانه دانه‌بندی شن و ماسه جوانرود در محل دفتر رئیس شعبه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی شعبه جوانرود، سلیم نادری تبار گفت: سازمان تامین اجتماعی، نهادی است که بیشترین و گسترده‌ترین تعامل را با کارگران به‌عنوان ستون فقرات تولید و کارفرمایان که سربازان حوزه اعتلا و رشد تولید و اقتصاد کشور هستند، دارد و عملکرد مثبت و امیدآفرین این سازمان می‌تواند روی تولید اثر مثبت بگذارد.

رئیس تأمین اجتماعی شعبه جوانرود افزود: تامین اجتماعی، در پیشرفت و توسعه کشور اهمیت بسزایی دارد، به گونه ای که امروزه یکی از شاخص‌های اصلی سنجش پیشرفت کشور میزان رشد و گستردگی تامین اجتماعی است. تامین اجتماعی، در حقیقت افزایش رفاه اقتصادی است و امنیت انسان را بعنوان محور توسعه در نظر می گیرد.

وی بیان کرد: بزرگترین هدف خانواده بزرگ سازمان تامین‌اجتماعی، تلاش برای رفع موانع خدمت و نیز توسعه و تسهیل شیوه‌های ارائه خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی است

نادری تبار ادامه داد: کلیه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران آن کارگاه از تمامی خدمات و حمایت‌های سازمان برخوردار هستند و انتظارمی رود آن مدیریت بدهی‌های معوق خود را در اسرع وقت پرداخت کند.

در پایان مدیریت کارخانه دانه بندی شن و ماسه جوانرود ضمن ابراز رضایت کامل از کارکنان شعبه جوانرود در راستای همکاری با آن کارگاه خواستار تقسیط بدهی‌های مربوط به کارگاه شد و بیان کرد که بدهی‌های معوق را در اسرع وقت پرداخت می‌کند.

کد خبر: 73816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =