نشست تعاملی رئیس تأمین اجتماعی شعبه پاوه با مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان

به منظور توسعه تعامل و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی، نشست تعاملی رئیس تأمین اجتماعی شعبه پاوه با مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی تامین اجتماعی شعبه پاوه، صبح روز دوشنبه و در راستای گفتمان‌سازی و تعامل با شرکای اجتماعی، احمدی، مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان با رئیس تامین اجتماعی شعبه پاوه در محل دفتر رییس شعبه دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رئیس تأمین‌ اجتماعی شعبه پاوه ضمن استقبال از چنین نشست‌هایی، سازمان تامین اجتماعی را سد بزرگی در مقابل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی به ویژه اقشار آسیب پذیر عنوان کرد .

فخرالدین حیدری افزود: سازمان تامین اجتماعی با ارائه طرح‌های بیمه خانواده ایرانی، بیمه زنان خانه‌دار و دختران و دانشجویان سعی در ارتقا سطح معیشتی اقشار مختلف کرده که این فرهنگ بیمه‌پردازی نتایج مثبتی در جلوگیری از آسیب های مذکور به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: ارائه خدماتی همچون پرداخت مستمری به دو هزار خانوار شهرستان و پرداخت مقرری بیمه بیکاری به ۸۰ خانوار دیگر از خدمات موثر این سازمان در شهرستان پاوه است.

در ادامه احمدی، مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان با اشاره به نقش سازمان‌هایی مانند سازمان تامین اجتماعی بر ریشه کن کردن فقر، این سازمان‌ها را یکی از عوامل کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد و افزود: با همکاری و هماهنگی می‌توان نتایج مثبتی را به جامعه ارائه داد.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی درباره طرح‌های بیمه‌ای سازمان بویژه طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی کمک شایانی به جامعه بوده و اثرات مثبت بلند مدتی را به همراه خواهد داشت.

کد خبر: 73806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =