مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد

«احمد میدری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی، «محمدرضا علائی» را به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در متن حکم آمده است؛

نظر به مراتب تعهد، توانمندی‌های گوناگون و شایستگی‌های اخلاقی جنابعالی و نیز با عنایت به تجارب موفق و ارزشمندی که از آن بهره‌مند می‌باشید؛ جنابعالی را به عنوان «مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب می‌نمایم.

با عنایت به اهمیت و جایگاه حوزه‌های مختلف ماموریتی آن مرکز و با تاکید بر رعایت دقیق اصول حرفه‌ای تصریح شده در شرح وظایف آن مجموعه، از جنابعالی انتظار دارم «ضمن حفظ حرمت اسرار و حیثیت کارکنان» و با حسن تعامل و همکاری دفاتر حراست سازمان‌ها، صندوق‌ها و موسسات تابعه، تمام توان و همت خویش را در جهت تحقق بخشی به اصل «شفافیت» در سطح وزارتخانه و سازمان‌های تابعه، مبارزه هوشمندانه و بدون تنازل با اشکال فساد (اعم از فردی، سیستمی، خرد و یا کلان)، شناسایی گلوگاه‌ها و روزنه های آن، مقابله جدی با عادی شدن موضوعات منفی و فساد زا، ضرورت تدبیر تمهیدات موثر به منظور پیشگیری به هنگام از بروز هرگونه تخلفات، ناامن سازی محیط برای افراد فرصت طلب و قانون شکن و برقراری امنیت خاطر مدیران و کارکنان خدوم و زحمتکش به کار گیرید.

بدیهی است که تمام اقدامات حراست‌های زیر مجموعه وزارت متبوع با هماهنگی جنابعالی انجام خواهد شد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و ضل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با همکاری صادقانه، هماهنگ و منسجم مدیران و سایر کارکنان در انجام تکالیف قانونی و بهره‌گیری از تجارب ارزشمند قبلی در راستای سیاست‌های وزارتخانه موفق باشید.

«محمدرضا علائی» فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع دکتری، مدرس دانشگاه، مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست در دولت دوازدهم بوده است و مسئولیت های اجرایی مختلفی در حوزه سد سازی، پالایشگاه، امور زیربنایی و بنگاه های اقتصادی داشته است.

کد خبر: 73777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =