برپایی میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در مصلای نماز جمعه

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون و به منظور رسیدگی به مطالبات مردم در میز ارتباطات مردمی این اداره کل در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه شهر کرمانشاه حضور یافت و پاسخگوی مراجعین شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون، میز خدمت ارتباطات مردمی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با حضور بهروز جمشیدمفید در مصلای نمازجمعه شهر کرمانشاه پس از آیین عبادی- سیاسی نماز جمعه برگزار شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به همراه معاونین اداره کل به همراه روسای ستادی، اعضای ستاد گرامیداشت هفته تعاون استان، با نمازگزاران و شهروندان به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو و ضمن استماع مشکلات و موضوعات آنان، دستورات لازم را برای حل مشکلات آن ها صادر کرد.

در میزخدمت تعاون اداره کل علاوه بر هدایت و مشاوره مراجعین موضوعات مختلفی از جمله اشتغال، تعاونی‌های مشکل دار، تسهیلات اشتغالزایی و موضوعاتی در حوزه روابط کار و مطالبات کارگری مطرح و پاسخ لازم ارائه شد.

کد خبر: 73770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =