برگزاری مراسم رژه تاکسیرانان مشهدی به مناسبت هفته تعاون

همزمان با آغاز گرامیداشت هفته تعاون که با عنوان" تعاون، تبلور مشارکت مردمی" نام‌گذاری شده است مراسم رژه تاکسیرانان در محوطه اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، طبق جدول روز شمار برنامه‌های گرامیداشت هفته تعاون و در دومین روز از این هفته مراسم رژه تاکسیرانان شهرستان مشهد با حضور محمد امین بابایی، مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی خراسان رضوی و جمعی از تعاونگران استان برگزار شد.

بابایی در حاشیه این مراسم ضمن استقبال از تاکسیرانان و اهداء شاخه گل به تلاشگران عرصه حمل و نقل درون شهری بیان کرد: هفته تعاون فرصت مناسبی برای تجلیل از فعالان بخش اقتصادی تعاون است و همان گونه که مقام معظم رهبری برای حضور و مشارکت مردم تأکید دارند تعاون نیز می‌تواند بهترین الگوی اقتصادی در شرایط حاضر باشد که به توسعه و عمران جامعه کمک کند.

وی افزود: معتقدیم که توسعه و تقویت بخش تعاون از طریق ایجاد فعالیت اقتصادی و ارزش آفرینی می‌تواند نقش کلیدی و اثربخشی را در توسعه کارآفرینی و توزیع عادلانه درآمد و ثروت در جامعه ایفا کند و بدون شک ارتقاء فرهنگ تعاون موجب شکوفایی اقتصاد و دستیابی به توسعه پایدار شده و جایگاه ویژه تعاونگران را در اقتصاد میهن اسلامی تبیین می‌کند.

این مراسم با حضور بیش از ۴۰ تاکسیران عضو شرکتهای تعاونی تاکسیرانی مشهد برگزار شد و تاکسیرانان از اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی و سپس خیابانهای اطراف اداره کل را طی کردند.

کد خبر: 73747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =