تجهیز بیمارستان تامین اجتماعی شهید بهشتی شیراز به دستگاه سنجش تراکم استخوان

مدیردرمان تامین اجتماعی استان فارس گفت: تا یکماه آینده دستگاه سنجش تراکم استخوان با اعتبار ۴ میلیارد تومان در بیمارستان شهید دکتر بهشتی شیراز نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس، بهرام حسن شاهی با بیان اینکه بیمارستان شهید دکتر بهشتی شیراز با دارا بودن ۲۲۴ تخت فعال آماده ارائه خدمات بستری فوق تخصصی است گفت: در سه ماهه اول سال جاری در این بیمارستان بیش از ۲۳۰۰ عمل جراحی مختلف صورت گرفته و بیش از ۴۷۷۰ بیمار طی همین مدت تحت پذیرش و خدمات بستری قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در مراکز درمانی تامین اجتماعی از بهترین لوازم مصرفی استفاده می‌شود افزود: بیمارستان شهید دکتر بهشتی شیراز تنها مرکز فوق تخصصی جراحی قلب در جنوب کشور است که ماهیانه بطور متوسط ۴۰ عمل قلب باز برای بیمه شدگان تامین اجتماعی صورت می‌گیرد.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان فارس بیان کرد: هر عمل جراحی قلب در حدود ۱۵۰ میلیون تومان برای سازمان تامین اجتماعی هزینه دارد که به صورت رایگان برای بیمه‌شدگان در این مرکز درمانی انجام می شود. همچنین آمار عملکرد بیمارستان شهید بهشتی در حوزه آنژیوگرافی با برخورداری از یک دستگاه در رتبه چهارم کشور قرار دارد.

حسن شاهی با بیان اینکه بیمارستان شهید دکتر بهشتی شیراز جز ۱۰ مرکز برتر درمانی کشور است که توانسته مجوز خرید تجهیزات پزشکی پیشرفته را اخذ کند، گفت: تا یکماه آینده دستگاه سنجش تراکم استخوان با اعتبار ۴ میلیارد تومان در این مرکز درمانی نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی فرا استانی بیمارستان شهید دکتر بهشتی شیراز افزود: خدمات فوق تخصصی در حوزه جراحی قلب، عمومی، آنژیوگرافی، زنان، چشم، ارتوپدی و سایر خدمات درمانی به خانواده بزرگ تامین اجتماعی در فارس و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد و برخی دیگر از استان‌ها در این مرکز درمانی ارائه می شود.

کد خبر: 73710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =