برگزاری مراسم گرامیداشت روز پزشک و داروساز با حضور مدیر درمان تامین‌اجتماعی کرمانشاه

به مناسبت زادروز روز پزشک و روز داروساز مراسمی باشکوه با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، روسای بیمارستان های مراکز ملکی و طرف قرارداد، پزشکان شاغل در مدیریت درمان و طرف قرارداد با معاونت خرید راهبردی و خانواده‌های آنان در تالار قصرشیرین هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، در ابتدای این مراسم، میثم حجتی پور، ضمن خوشامدگویی به حضار، بر اهمیت و نقش کلیدی پزشکان در تأمین و حفظ سلامت جامعه تأکید کرد و گفت: روز پزشک فرصتی است تا از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه پزشکان عزیز که همواره در خط مقدم خدمت به بیماران قرار دارند، تقدیر و تشکر کنیم. شما پزشکان، با دانش، تخصص و تعهد خود، همواره نقشی اساسی در بهبود کیفیت زندگی بیماران ایفا می‌کنید و برای این تلاش‌ها، ما به شما افتخار می‌کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در این مراسم با یادآوری جایگاه مهم پزشکان در ارتقای سلامت جامعه و نقش آن‌ها در کاهش رنج بیماران، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز بارها در خصوص این بخش تاکید کرده اند که بیماران جز رنج بیماری درد و دغدغه دیگری نداشته باشند و این گویای اهمیت همدلی و همکاری در جامعه به‌ویژه در حوزه سلامت است.

وی در این مراسم با اشاره به اینکه ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات درمانی یکی از اولویت های اصلی سازمان تامین اجتماعی است بیان کرد: تعداد مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان از ۶ مرکز در سال ۹۶ به ۱۱ مرکز افزایش یافته و تا پایان سال جاری و با بهره برداری از درمانگاههای شهرستان های کنگاور و هرسین به ۱۳ مرکز درمانی ارتقا پیدا خواهد کرد.

حجتی پور افزود: در حال حاضر اورژانس جدید بیمارستان شهدا با ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است و تا حدود ۲ ماه آینده این اورژانس با ۳۲۰۰ متر وسعت بعنوان بزرگترین اورژانس درمان تامین اجتماعی کشور به بهره برداری می رسد.

وی ساخت ال دی آر(زایشگاه مدرن) و توسعه بخش مراقبت های ویژه نوزادان را از دیگر اقدامات انجام شده مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه اعلام و بیان کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در سالهای ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ رتبه برتر را در بین مدیریت های درمان تامین اجتماعی کشور را از آن خود کرد و در سال ۱۴۰۲ هم رتبه اول رضایتمندی در بخش بستری بیماران را کسب کرد و این موفقیت ها بدون همراهی و همدلی پزشکان محترم در مراکز ملکی و طرف قرارداد امکان پذیر نبود.

در این مراسم برنامه های متنوعی برای میهمانان و خانواده ها همراه با اهداء جوایز برگزار شد.

کد خبر: 73629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =