ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیش از ۹ هزار نفر در آزمایشگاه بیمارستان شهید املاکی  لنگرود

رئیس بیمارستان شهید املاکی لنگرود از ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیش از ۹ هزار مراجعه کننده در سه ماهه اول سال جاری در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، دکتر عباس عزیزیان، رئیس بیمارستان شهید املاکی لنگرود با بیان اینکه آزمایشگاه این بیمارستان همزمان با افتتاح آن در سال ١٤٠١ با هدف بهبود مستمر کیفیت خدمات قابل ارائه، شروع بکار کرده است گفت: در حال حاضر این آزمایشگاه تخصصی به مراجعین بیمه شده تامین اجتماعی خدمات رایگان ارائه می دهد.

وی ضمن معرفی خدمات اختصاصی آزمایشگاهی این بیمارستان از قبیل هماتولوژی، بیوشیمی اختصاصی، سرولوژِی، ایمونولوژی، هورمون شناسی، میکروب شناسی، آنالیز ادرار، انگل شناسی و آزمایشگاه تخصصی اورژانس بیان کرد: در سه ماهه سال جاری ٩١٥٥ هزار نفراز خدمات آزمایشگاه این بیمارستان بهره مند شدند.

رئیس بیمارستان شهید املاکی لنگرود در ادامه به پاسخگویی شبانه روزی آزمایشگاه این بیمارستان اشاره و بیان کرد: با حضور همکاران مجرب و متعهد و وجود دستگاه های پیشرفته آزمایشگاهی توانسته ایم ظرف مدت کمتر از ٧٢ ساعت جواب بسیاری از آزمایش های مراجعین را آماده کنیم.

وی افزود: این بیمارستان دارای بخشهای اورژانس، بخش مردان (۲۵ تخت) بخش زنان( ۲۵ تخت)، زایمان، سی سی یو، آی سی یو، nicu، رادیولوژی، آزمایشگاه، درمانگاه، داروخانه و اتاق عمل است و بصورت شبانه روزی به مراجعین خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

عزیزیان ادامه داد: علاوه بر بخشهای مذکور، درمانگاه این بیمارستان در ۹ رشته تخصصی داخلی، اطفال، زنان، بیهوشی، جراحی عمومی، قلب، عفونی، ارتوپدی و اورولوژی (در شیفت صبح و به صورت متناوب) فعالیت دارد.

کد خبر: 73627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =