افزایش اماکن ورزشی کارگری کشور به ۵۱۰ مجموعه

«محمد چکشیان» معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش اماکن ورزشی کارگری در کشور به ۵۱۰ مکان ورزشی خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، چکشیان در دیدار با استاندار خراسان شمالی بیان کرد: طی سه سال گذشته ۳۴ مکان ورزشی جدید به مجموعه‌های ورزشی کارگری کشور اضافه شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۵۱۰ مکان ورزشی ویژه جامعه کار و تولید وجود دارد و رویکرد مناسبی برای ایجاد تحول در این جامعه اتخاذ شده است.

معاون وزیر کار در ادامه تاکید کرد: این فضاها برای ایجاد شور و نشاط در جامعه کارگران ایجاد شده است.

چکشیان با بیان اینکه جامعه کارگری کشور با خانواده‌هایشان حدود نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، گفت: در کنار مسائل معیشتی و رفاهی، توجه به فضاهای فرهنگی و ورزشی می‌تواند سبب تقویت شرایط جسمی و روحی جامعه کار و تولید شود که این موضوع توسعه بیشتر کشور با توجه به حال خوب کارگران را به دنبال دارد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت کار با تاکید بر نقش و اهمیت ورزش در جامعه کارگری اضافه کرد: کارگران زمینه‌ساز رونق تولید، ارتقای بهره‌وری و رشد اقتصادی هستند و تلاش می‌کنیم تا در کنار تامین رفاه مالی و معیشتی کارگران، نشاط و شادابی نیز در این قشر افزایش یابد.

وی بیان کرد: با حمایت‌های استاندار خراسان شمالی شاهد تحولات خوب در زمینه ورزش کارگری استان خراسان شمالی هستیم.

در این دیدار همچنین «محمدرضا حسین‌نژاد» استاندار خراسان شمالی گفت: عزم مدیران وزارت کار در خراسان شمالی خدمت به جامعه کارگری در چارچوب قانون به‌ویژه در حوزه ورزشی است.

وی ادامه داد: امسال ۵۷۰ پروژه در هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که در نخستین روز از این هفته، افتتاح یکی از پروژه‌های ورزش کارگری را در برنامه‌های خود قرار دادیم و از این بخش حمایت می‌کنیم.

در ادامه این دیدار «مهدی اسلام‌خواه» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: تلاش کردیم تا توجه ویژه‌ای به ورزش و نشاط جامعه کارگری داشته باشیم.

کد خبر: 73505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =