برگزاری ۱۵ میز خدمت تامین اجتماعی در ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های مختلف استان گیلان

میزهای خدمت دایر شده توسط تامین اجتماعی در مصلی‌ها، دانشگاه‌ها، دستگاه‌ها و ادارات با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ بیمه‌ای و پاسخگوئی به سوالات شهروندان در دو گروه کارکنان و مراجعین به عنوان گستره وسیع مخاطبین این سازمان انجام می‌پذیرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، شهربانو صابر، رئیس مرکز ارتباطات مردمی این مجموعه با بیان اینکه امر پاسخگوئی و مشاوره به شکل‌های حضوری، تلفنی و مکاتبه یکی از رویکردهای اصلی این مرکز برای افزایش رضایتمندی و رسیدگی به سوالات و شبهات مخاطبین در زمینه امور بیمه‌های اجتماعی با محور تعهدات و خدمات سازمان تامین اجتماعی و فرایندهای مختلف کاری آن است افزود: در کنار کار روزانه به این منظور و در ادامه فعالیت‌های عمومی بابت استقرار میزهای خدمت در نمایشگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها به مناسبت‌های مختلف، از ابتدای سالجاری در برنامه‌ای مدون و سازماندهی شده به شکل متمرکز و همسو با سراسر کشور، برپایی میزهای خدمت در دستگاه‌ها و ادارات مختلف و بانک‌ها با هدف تقویت خط مشی پاسخگویی به مخاطبان آغاز شده است .

وی با تاکید بر اینکه افزون بر نیمی از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند و بخش عظیمی از شهروندان در یکی از گروه‌های کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش ما قرار دارند بیان کرد: به منظور آگاهی‌بخشی و آشنایی با حقوق و تکالیف و همچنین روشنگری و تسریع و تسهیل دسترسی به اطلاعات برای مخاطبان و امکان دریافت مشاوره‌های راحت در حوزه بیمه‌ای ، استقرار میزهای خدمت در ادارات و دستگاه‌ها از امسال به شکلی ویژه در دستور کار مرکز ارتباطات مردمی قرار گرفته است .

صابر با اشاره به اینکه لغایت مردادماه سالجاری علاوه بر میزهای خدمت برگزار شده در هفته‌های کارگر، تامین اجتماعی و دولت توسط شعب، با حضور کارشناسان متخصص و دوره دیده مرکز ارتباطات مردمی اداره کل تامین اجتماعی گیلان در ۱۵ اداره، بانک و دستگاه اجرایی استان از جمله هلال احمر، تبلیغات اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بانکهای ملی، ملت و صادرات، بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانداری رشت، امور مالیاتی، بهزیستی، سازمان فنی حرفه‌ای، ثبت احوال و دانشگاه علوم پزشکی میز خدمت برپا شده گفت: این اقدام با استقبال خوب مدیران ، کارکنان و مراجعین همراه بوده است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه به طور متوسط در هر دستگاه پاسخگوئی به ۲۰ تا ۴۰ نفر از مشاوره گیرندگان انجام شده است افزود: تبیین و تشریح خدمات و طرح‌های سازمانی از قبیل بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای استفاده اعضای خانواده کارکنان ادارات از فعالیت های جنبی این میزهای خدمت بوده است.

کد خبر: 73460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =