بازدید مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه از شعبه پاوه

به‌ منظور بررسی عملکرد واحدهای اجرایی، مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه به صورت سرزده از شعبه پاوه بازدید کرد و با کارکنان و مراجعه‌کنندگان به بحث و گفتگو پرداخت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی تأمین اجتماعی شعبه پاوه، اسکندر کاکایی ضمن برگزاری شورای اداری شعبه و گفتگو با همکاران بیان کرد: تلاش همکاران در حوزه وصول حق بیمه باعث پرداخت به موقع مستمری به بازنشستگان شده که بخش عظیمی از جامعه را در بر خواهند گرفت همچنین بازرسی شناسایی کارگاه‌ها و بیمه‌شدگان جدید و ثبت دقیق و صحیح اطلاعات نقش بسزایی در سهولت ارائه خدمات و پیگیری مطالبات سازمان خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن تاکید بر جذب و پایداری بیمه‌شدگان خاص، تلاش ویژه در جهت افزایش نرم جذب و بیمه‌شدگان خاص بویژه طرح بیمه زنان خانه دار و دانشجویان را حائز اهمیت قلمداد کرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: با توجه به هوشمند شدن ارسال لیست‌های حق بیمه باید واحدهای مربوطه با تعامل با کارفرمایان مانع از اختلال در روند معمول ارسال لیست‌ها شوند و ضروری است به مخاطبان سازمان به بهترین نحو خدمت‌رسانی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: وصول مطالبات باید در راس اهداف سازمانی همکاران قرار داشته باشد چراکه ارائه خدمات به موقع به مخاطبان صرفا با وصول به موقع مطالبات مقدور است.

کد خبر: 73395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =