بازدید معاونت بیمه‌ای تامین اجتماعی کرمانشاه از شعبه صحنه

در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای اجرایی، معاون منابع بیمه‌ای و کارشناسان حوزه منابع اداره کل استان کرمانشاه با حضور در شعبه صحنه از نزدیک بر نحوه ارائه خدمات به جامعه بیمه‌شدگان و نیز بررسی پرونده‌های مربوطه نظارت کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی شعبه صحنه، محمد امجدیان، معاون منابع بیمه‌ای استان در جلسه‌ای که به منظور بررسی کارشناسی عملکرد واحد وصول حق بیمه، اجرائیات و بازرسی برگزار شده بود گفت: شایسته است وصول ماهانه حق بیمه مصوب و پیگیری وصول بدهی‌های معوق و همچنین افزایش کارگاه‌های کشفی از جمله اولویت های کاری شعبه در سال ۱۴۰۳ باشد.

وی افزود: با توجه به نُرم مصوب، وصول به موقع مطالبات جاری و معوق سال ۱۴۰۳ و به ویژه مطالباتی که در بخش بیمه پروانه‌های ساختمانی وجود دارد، باید جزو اولویت‌های کاری شعبه قرارگیرد که تحقق این امر در گرو همکاری گروهی همکاران شعبه امکان پذیر است.

در پایان جلسه سیاوش کاکاوندی، سرپرست شعبه صحنه گفت: با توجه به این موضوع که نرم وصولی در سال ۱۴۰۳ رشد چشمگیری داشته، شعبه تمام تلاش خود را در جهت تحقق اهداف سازمان با استفاده از حداکثر ظرفیت منابع انسانی خود خواهد داشت.

کد خبر: 73390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =