برپایی موکب درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در ماهیدشت

موکب درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در ایام اربعین حسینی به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) در ماهیدشت خدمات تشخیصی درمانی ارائه می‌دهد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، با توجه به برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی‌های منظم به منظور ارائه خدمت به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی عظیم زائران سرور و سالار شهیدان، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با برپایی موکب درمانی شهید آیت الله رئیسی در شهرستان ماهیدشت، تلاش داشته در مسیر خدمت رسانی به زوار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی سهیم باشد.

موکب مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در شهرستان ماهیدشت از بیستم مرداد ماه با حضور مدیر درمان، معاونین، مقامات سیاسی و محلی استان، فعالیت و ارائه خدمات به زائرین را آغاز کرد و این خدمات‌رسانی تا پایان مراسم اربعین و بازگشت همه زائران از کشور عراق ادامه خواهد یافت.

خدماتی که در این موکب ارائه می‌شود عمدتاً خدمات تشخیصی درمانی و تامین دارو است اما خدمات دیگر از قبیل پذیرایی (شربت، چایی، آبمیوه، شیرینی و میان وعده غذایی)، اسکان موقت و ... از طریق موکب مشارکتی با صندوق بیمه روستایی و عشایری نیز به زائران ارائه می‌شود.

مدیریت درمان تامین اجتماعی کرمانشاه در اربعین سال گذشته ۵ هزار نفر از زوار را در موکب درمانی خود مورد معاینه و معالجه قرار داده است.

کد خبر: 73273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =