انجام بیش از ۱۲ هزار عمل جراحی در بیمارستان‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی کرمانشاه

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه از انجام بیش از ۱۲ هزار عمل جراحی در بیمارستان‌های مدیریت درمان استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، میثم حجتی پور در نشست تعاملی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با اشاره به اینکه ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات درمانی یکی از اولویت های اصلی سازمان تامین اجتماعی است گفت: تعداد مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان از ۶ مرکز در سال ۹۶ به ۱۱ مرکز افزایش یافته و تا پایان سال جاری و با بهره‌برداری از درمانگاه‌های شهرستان های کنگاور و هرسین به ۱۳ مرکز درمانی ارتقا پیدا خواهد کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر اورژانس جدید بیمارستان شهدا با ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است و تا حدود ۲ ماه آینده این اورژانس با ۳۲۰۰ متر وسعت بعنوان بزرگترین اورژانس درمان تامین اجتماعی کشور به بهره‌برداری می رسد.

وی ساخت ال دی آر(زایشگاه مدرن) و توسعه بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان را از دیگر اقدامات انجام شده مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه اعلام کرد و با بیان اینکه ضریب اشغال تخت در بیمارستان‌های این مدیریت ۷۰ درصد است گفت: در سال گذشته ۱۲ هزار عمل جراحی در بیمارستان‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان انجام شده است و حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به مراکز درمانی این مدیریت مراجعه کرده‌اند.

حجتی پور همچنین از راه‌اندازی دستگاه ام آر آی تا پایان سال جاری در بیمارستان شهدا خبر داد.

در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه ضمن قدردانی از حضور حجتی پور در این دیدار، گفت: مجموعه اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در مدیریت درمان استان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی همچنین از آمادگی صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به منظور همکاری و تهیه برنامه‌های مشارکتی در حوزه سلامت، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها با حضور مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خبر داد.

در پایان این دیدار حجتی پور با اهداء لوح سپاس از مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تقدیر کرد.

کد خبر: 73272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =